بیوگرافی نسرین مقانلو | علت فوت پسر نسرین مقانلو چه بود؟

حال پریشان نسرین مقانلو یکسال بعد از فوت پسرش| خانوم بازیگر چقدر پیر و شکسته شده!

بغض و گریه و حال پریشان نسرین مقانلو در مراسمی و تشکر ویژه از مردم را ببینید.
کد خبر: 2594
حال پریشان نسرین مقانلو یکسال بعد از فوت پسرش| خانوم بازیگر چقدر پیر و شکسته شده!

نسرین مقانلو از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون ایران است که در اول تیر 1347 متولد شده است. نسرین مقانلو از سال 1370 به صورت حرفه ای فعالیت هنری خود را آغاز کرده است اما پس از سریال پر بیننده مسافری از هند به شهرت رسید. نسرین مقانلو ازدواج کرده و دارای دو پسر است که متاسفانه سال گذشته داغدار یکی از پسرانش شد.

نسرین مقانلو که چند مدتی است در غم از دست دادن پسرش عرشیا خلیلیان به سوگ نشسته است، در یک مراسم با یک حال پریشان حاضر شد.

نسرین مقانلو : من به مردم بدهکارم ...
ارشیا همیشه پیش منه تو قلب منه ..
باید برای پسر دیگم آرین ، بایستم و بمونم ...

علت واقعی فوت پسر نسرین مقانلو چه بود؟

براساس گفته‌های نسرین مقانلو پسر او چند سال قبل در حادثه‌ای از سر دچار مصدومیت شده و برای درمان خود جراحی مغزی را انجام داده، دارو مصرف میکرده و در آمریکا تحت درمان بوده است. ارشیا خلیلیان گفته‌های دکتر را انجام می‌داده حتی فوت او بعد از مصرف داروهایش بوده است.

ساعت ۵ بعد از ظهر ۷ مهر مرگ مشکوک او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. این جوان که ۱۰ روز قبل برای دیدار نسرین مقانلو به ایران بازگشته بود، وی از قبل در آمریکا تحت درمان بوده و روز فوت بعد از مصرف دارو هایش برای استراحت به اتاقش رفته و بعد از مدتی نسرین مقانلو برای بررسی حال او به اتاق خواب رفته و با حال بد پسرش رو به رو شد. نسرین مقانلو با اورژانس تماس گرفته و با رسیدن اورژانس و معاینات اولیه متوجه جان باختن او شدند. پزشکان احتمال مسمومیت دارویی را دادند، اما برای تحقیقات بیشتر جنازه او به پزشک قانونی برای بررسی سم شناسی و نمونه‌ها منتقل شده است.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://zendegi.org/d/4yx7j3
منبع خبر: اینستاگرام

اخبار داغ